[webdev] Curs frontend

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Fri Oct 3 12:45:46 EEST 2014

> Nu trebuie sa tii *toate* cursurile de Angular, ci doar unul.
> Avem deja doua cursuri de Angular stabilite, pe primul il tine Alin,
> pe al doilea Alexandru (Topliceanu).

Asta nu suna prea bine. Nu se poate ca o singura persoana sa predea
Angular? Adica daca o sa ai 3 persoane care predau 3 cursuri de angular,
fiecare nu o sa stie ce a predat celalalt, o sa se overalppuie, iar fiecare
probabil ca o sa aiba alta metoda de predare. Just my 2 cents.
Daca nu mai gasiti o a 3-a persoana I can fill in.

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com