[webdev] Prezentare WebDev

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Nov 17 21:46:28 EET 2014

Nu ma deranjează daca vrei sa le tii, dar m-a deranjat faptul ca pe mine nu m-a anunțat nimeni ca eu nu le voi mai tine, ca sa pot sa-mi planific altfel weekend-urile.

E mai bine sa le tii tu daca simți ca ai nevoie de mai mult timp. Daca pot sa ajut sa țin o alta prezentare pe 6 Decembrie pe un alt topic atunci voi ajuta cu asta.

Gabriel Voicu
Phone: +40 726 283 665
Skype: voicu_gabi