[webdev] Interviuri

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Sep 30 02:56:14 EEST 2013

Salut,

First of all sorry pentru perioada de inactivitate, de-abia acum incep sa fac si eu review-uri.

As vrea sa punctez si eu 2 chestii:

1) Am vazut prin cod ca sunt puse unele flag-uri de "overqualified". Propun sa fim foarte atenti cand acordam acest statut unui student, pentru ca daca a mai lucrat odata sau de 2 ori pe un proiect de tip MVC sau daca a facut problema data in formularul de inscriere nu inseamna ca stie foarte multe.

Cred ca am putea acorda statutul de overqualified doar daca in timpul interviului ne dam seama ca persoana X a inteles gresit ce se face la curs si se asteptau sa faca ceva mai complex (moment in care ii vom invita frumos sa fie atenti pe pagina WebDev pentru workshop-uri :-) ).

Sau poate chiar daca stie teoretic ce se preda, poate ca a lucrat pana acum in PHP sau alt limbaj si vrea sa invete Ruby. Anul trecut le-am acordat statutul de overqualified acestor persoane (in majoritatea cazurilor) si nu cred ca a fost bine.

2) In legatura cu discutia din thread-ul anterior legata de cand sa-i contactam pe studenti, propun ca dupa ce se afiseaza orarele sa facem prima oara doodle-ul (sau google doc-ul) pentru intervievatori, dupa care sa trimitem mail-uri (sau SMS-uri) catre studenti care sa-si aleaga slot-urile in functie de timpul intervievatorilor.

Gabi