[webdev] Interviuri WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sun Sep 29 15:36:18 EEST 2013

>Atat timp cat nu le-a pasat suficient cat sa intrebe cred ca ne chinuim
>degeaba cu ei. Eu zic ca toti care au rezolvat problema corect merita sa
>intre in interviu. Cam cata lume a reusit? Cate persoane sunt? Inscrierile
>s-au terminat?

Am facut chiar acum o statistica:
Dintr-un total de vreo 65 de candidati inscrisi, 45 au trimis solutie
la problema, iar dintre acestia, 32 au solutii corecte sau aproape
corecte. Sunt 4 candidati care au trimis recent solutii, dar nu le-a
facut nimeni code review. Solutiile acestora sunt asa: doua in C#, una
in C si una in Visual Basic.

Ultima zi de inscriere este este 9 octombrie.