[webdev] Interviuri WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sun Sep 29 11:53:33 EEST 2013

Salut,

Am vrut ieri seara sa mai scriu niste noutati pe front page, sa fie si
candidatii la curent cu ce se mai intampla, si sa stie ca n-am uitat
de ei :)
Mi-am dat seama ca nu stiu cum sa formulez status update-ul pentru ca
nu stiu care e politica de chemare la interviuri - ii chemam pe toti,
sau doar pe cei care au trimis solutie la problema? Sau doar pe cei
care au obtinut o medie de peste 5 la code correctness? Ma gandesc ca
daca se dovedeste dificil sa cooptam suficient de multi
intervievatori, vor trebui cumva prioritizati candidatii.

Let me know and I'll update the site,
-Dan