[webdev] Meetup organizatoric la ora 20:00

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Sep 18 01:13:02 EEST 2013

Salut,

Scuze ca revin asa de tarziu, dar nu ati vrea sa mergem undeva in centru ca sa mai schimbam locatia? In plus eu si cu Alex trebuie sa fim undeva tot in aceeasi zona incepand cu ora 21 (si noi am aflat azi).

Propun sa ne vedem pe la 19:45 la metrou la Unirii iesirea de la Hanul lui Manuc si sa alegem apoi din mers o terasa.

Ce spuneti?

Gabi