[webdev] Orar WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Thu Sep 5 14:25:09 EEST 2013

>Bogdan, Alexandra, Cezar, va ocupati voi de formularea mesajului
>promotional?
>Va puteti inspira din felul cum a fost formulat in anii trecuti.

Salut,

Adaptand mesajele promotionale din anii trecuti, am creat cateva
paragrafe mai jos [2].
Va rog pe voi sa iterati pe ele si sa le aduceti la o forma
definitiva, adecvata fiecarei retele sociale in parte.
Here goes:
[2]
Începând cu 12 octombrie ROSEdu organizează WebDev 3.0.
Pe parcursul a 10 săptămâni, elevii și studenții interesați de
tehnologii libere vor avea parte de două cursuri paralele (front-end /
back-end) de Web Development și de mai multe hackatoane.

Dacă vrei să înveți cum funcționează Facebook, Twitter și alte
site-uri pe care petreci ore în fiecare zi, înscrie-te și tu acum!

http://webdev.rosedu.org/