[webdev] Informatii pentru feedback

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sat Oct 12 20:25:00 EEST 2013

>La cei care au venit la interviuri si au fost respinsi le-am trimis deja un
>mail de rejection.

Salut,

E-mail-ul acela a fost standard/nepersonalizat, banuiesc.
Eu vreau sa le trimit la fiecare un e-mail personalizat cu lucrurile
pe care le pot imbunatati, de asta mi-ar fi utile evaluarile
post-interviu.

Also, va rog sa nu raspundeti voi public cu feedback specific unei
persoane, oricat de neplacuta ar fi impresia pe care v-a lasat-o.

Cezar, te rog frumos sterge de pe GitHub mesajul pentru dianamaria1,
pateaza imaginea ROSEdu. Aceleasi lucruri pot fi exprimate intr-un mod
mai diplomatic/profesional.

Din motivul asta m-am oferit eu sa fiu vocea echipei de organizare in
raport cu cei respinsi, pentru ca nu am participat la interviuri, nu
am implicare emotionala, si deci pot formula un mesaj "la rece".

Thanks,
-Dan