[webdev] Suplimentarea sloturilor de interviu

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Oct 9 19:42:55 EEST 2013

2013/10/9 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> Apropo, AlexT propusese sa ne auzim pe hangout maine in loc de vineri ca sa
> stabilim cine sunt studentii, iar vineri doar sa-i adaugam / sau nu pe cei
> care au fost intervievati atunci si sa dam mesajele de accept.
>
> Ce parere aveti?

Motivul pentru care am spus asta este ca o sa avem o tona de candidati
(aprox 100?) peste care trebuie sa ne uitam. SI daca stam 2
minute/student (si stim bine ca nu o sa fie asa) o sa dureze cam 3.5h
ceea ce inseamna ca daca ne apucam la ora 8 le vom da raspunsul la ora
11-12 noaptea, ceea ce eu zic ca e cam tarziu. Mai bine facem maine o
selectie preliminara si apoi ne uitam doar pe ce a mai ramas (care o
sa fie in jur de 20 probabil) si o sa putem astfel sa terminam pe la
ora 10pm.

Ce spuneti? aveti cum sa intrati maine pe la 21.30-22 pe un hangout/skype?

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com