[webdev] Nelamuriri ale candidatilor

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Oct 4 12:31:01 EEST 2013

Salut,

Din pacate nu prea avem cum, cel putin nu anul acesta. Asa sunt interviurile, o sa vezi. :-)

In orice caz, am rugamintea sa nu mai faceti declaratii despre studenti pe aceasta lista publica, daca doriti sa discutam despre inteviuri facem un grup privat de Google sau trimiteti mail catre toti si dam cu Reply to All.

Ideea e ca poate in cativa ani candidatii vor deveni (mult) mai buni dar la o cautare pe Google va aparea discutia aceasta, ceea ce nu e ok.
Vreti sa fac un grup privat sa discutam despre interviuri?