[webdev] Nelamuriri ale candidatilor

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Oct 4 01:05:48 EEST 2013

Da, ai dreptate, dar vad ca asta e cazul mai multor candidati, in special cei care au ales sa scrie in C si care au fost notati sa vina la interviu.

De vreme ce vad ca nu s-a mers pe un standard (nu am stabilit de la inceput ca cei care nu fac exact conform cerintei for fi discalificati) o sa mergem in continuare sa-i chemam la interviu si pe cei care nu au inteles enuntul in the first place. Alternativa ar fi sa realuam review-urile si sa ii rejectam pe cei care nu au inteles enuntul dar asta nu ar fi o chestie foarte ok din partea noastra. Anyway, propun sa lasam asa si la anul o sa fim mai rigurosi pe partea de preselectie.

Gabi