[webdev] Dau startul la propuneri de proiecte pentru hackaton-ul final

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Thu Nov 14 19:06:29 EET 2013

Salut,

La fel ca si anul trecut, urmeaza sa postez pe GitHub un issue cu
continutul de mai jos [0].
Inainte de a face acest lucru, va cer mai intai voua parerea ref. la formulare.

Thanks,
-Dan

[0]
**Idei de proiecte pentru hackaton-ul final WebDev**

Salutare,

Dupa cum stiti deja, in weekend-ul 14-15 decembrie ne vom strange cu
totii cu laptop-urile si vom lucra in echipe la proiecte web
interesante, sub coordonarea cate unui mentor.
La fel cum am procedat si la editiile WebDev precedente, deschid o
lista de propuneri de proiecte pentru hackaton.
Propuneri poate face oricine doreste, nu doar mentorii. Mai mult decat
atat, cele mai interesante propuneri de proiecte vin de obicei de la
voi.
Asa ca ganditi-va la ce v-ar placea sa lucrati si notati mai jos ideea.
Ca sa va fie mai usor sa propuneti proiecte, amintiti-va ca inainte de
a veni la WebDev, va gandeati asa: "Ce mult mi-ar placea sa stiu sa
fac o aplicatie web gen ..." si scrieti mai jos cum se termina fraza
aceasta.

Dupa ce se strang suficient de multe idei de proiecte, facem un Doodle
si va inscrieti acolo pentru a sti cu cine veti fi in echipa. Acest
Doodle va va aduce impreuna pe toti, indiferent de track
frontend/backend, asa ca exista posibilitatea formarii de echipe
mixte.

-Echipa WebDev