[webdev] Re-evaluating the choice of programming language for WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Thu Mar 28 11:14:26 EET 2013

>restul
>fiind facute in node.js si php.

Acum ca ai mentionat node.js, mi-am adus aminte - doua dintre proiecte
au folosit node.js/socket.io pe backend (more or less successfully).
Din puctul meu de vedere aici avem un indicator foarte clar legat de
directia in care ar trebui sa mearga cursul. N-as vrea sa spun ca
focusarea pe Ruby a fost un esec, dar nici succes rasunator n-o putem
numi, avand in vedere ca niciun proiect Ruby nu a luat pana acum vreun
premiu la jurizare, deci ...

... this is going to sound crazy ...

Propun sa transformam WebDev intr-un curs de front-end plus node.js/socket.io.
- Ionut a mentionat deja ca are nevoie de 3 cursuri de introducere in
JS in loc de doua, we'll let him have three.
- Putem avea curs oficial de node.js/socket.io (Andrei Oprea poate
tine acest curs, e expert).
- Putem avea curs oficial de single page apps / backbone.js.
- Putem avea invitati designeri cu experienta, care pot preda lucruri
gen UX, information architecture, visual design, responsive design
etc. Pot vorbi eu cu cei de la grapefruit.ro, care fac munca de
pionierat in Romania pe partea asta.
- Despre backend-uri in Ruby/Python/Java/PHP/Haskell cursantii vor
putea invata in semestrul doi la workshop-uri.
- Calendarul WebDev devine in acest fel mai aerisit.