[webdev] Diplome studenti

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Thu Mar 21 11:55:40 EET 2013

On Mar 21, 2013, at 11:44 AM, Constantin Alexandru Tudorica wrote:

> Sorry, sunt prins cu tema la PA pe care trebuie sa o fac pentru Duminica.

Si eu sunt prins cu 5 proiecte dintre care 2 sunt teme, una la care deja a expirat
deadline-ul, la una am deadline duminica si nu m-am apucat, trebuie sa fac neaparat
ceva la licenta azi si trebuie sa si livrez zilnic ceva la restul de 2 proiecte in care sunt
implicat. Dar e ok. :-)

Am discutat cu Laura, ma ocup acum sa modific diplomele de anul trecut si i le trimit,
mi-a spus ca pana maine se rezolva.