[webdev] Fwd: webdev.rosedu.org

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Wed Jul 10 14:22:02 EEST 2013

Salut,

Am initiat acum cateva zile o discutie[1] in ROSEdu despre ce facem ca
sa aducem webdev.rosedu.org pe un container OpenVZ in Poli, ca sa fie
in rand cu celelalte proiecte ROSEdu (adica autodeploy-abil cu Git,
fix cum e si CDL).
Din faptul ca unii oameni au raspuns ca nu ma pot ajuta, iar altii nu
au raspuns deloc, eu deduc ca nu mai stie nimeni cum a fost facut
initial setup-ul pe Google Apps for organizations. Eu nu sunt
familiarizat cu felul cum functioneaza GApps, dar din ce pot observa,
deduc ca DNS record pentru webdev.rosedu.org si content hosting-ul
sunt cumva "sudate" impreuna prin vreun ecran de configurare in GApps.
Cum facem sa le decuplam, in asa fel incat sa putem link-a dinspre
noul design (single page app) catre editiile trecute? Care este acel
raw link catre care trebuie trimis, odata ce a avut loc decuplarea?

Sper ca stie cineva de aici raspunsul, altfel ... we're stuck :(

-Dan

[1]: