[webdev] Structura track-ului front-end

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Jul 8 15:27:27 EEST 2013

Salut Dan,

Structura arata bine, doar un singur comentariu am la adresa lui,

Git+Selenium (1h Git - Dan Serban, 3h Selenium - Alexandra Sandulescu) 19 oct.

Nu ar fi mai bine ca Selenium sa fie dupa cursurile de javascript? Altfel cred ca e destul de complicat sa fie un curs de testare fara notiunile de Javascript existente.

Multumesc,