[webdev] Web Workshops

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Tue Feb 19 09:46:21 EET 2013

On Feb 8, 2013, at 1:06 PM, Alex Morega wrote:

> Eu văd două posibilități interesante:
>
> * Câte un singur workshop la 1-2 săptămâni;
> * O sesiune de workshop-uri la 2-3 luni; 1 sau 2 zile; eventual 2 sau 3 track-uri paralele; înscrieri separate.
>
> Dacă găsim vorbitori mi s-ar părea mai mișto varianta a doua.

Sorry, eu am fost plecat o vreme si nu mai tin minte daca am raspuns la email. :-s

Eu as propune sa incepem cu prima varianta odata la 2 saptamani iar daca vedem ca vine lume facem si a doua varianta. Cred ca prezentatorii nu ar reprezenta o problema prea mare cat publicul (vezi Adobe WebUp unde lumea a venit in masa la primele editii dupa care au mai venit doar cativa).

E ok pentru voi?