[webdev] Sigla WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Feb 15 20:43:53 EET 2013

Salutare,

Am inceput lucrul la un redesign al site-ului WebDev. Din cauza ca
stilul vizual al noului design va fi complet diferit, sigla actuala
WebDev nu prea se potriveste si va trebui schimbata (armonizata cu
noul stil vizual).
Vreau sa v-o arat si voua pe cea noua si sa-mi spuneti daca exista
obiectiuni. Motivul pentru care deschid aceasta discutie acum este ca
Bogdan Calapod (cu care am vorbit astazi la o conferinta open source)
lucreaza in momentul de fata la un set de afise promotionale pentru
ROSEdu, care vor aduce laolalta siglele tuturor proiectelor
organizatiei. Personal as vrea ca pe acele afise rollup sa fie inclus
noul design pentru sigla WebDev, dar tin neaparat sa ma consult si cu
voi.

Iata sigla:
http://ompldr.org/vaGgzdg/new.webdev.logo.1.png

-Dan