[webdev] Web Workshops

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Feb 8 12:13:06 EET 2013

On Feb 8, 2013, at 8:56 AM, Alex Morega wrote:

> Susțin ideea de workshop-uri independente! Așa era vorba inițial să facem WebDev, dar ne-am hotărât să fie curs. Hai să vedem cum merge un workshop.

Intr-adevar, si mie mi se pare mai ok sa vedem cum merge cu workshop-ul.

> Cum vezi pașii următori?

In principiu cred ca pasii urmatori ar fi:

- stabilirea tematicilor primelor workshop-uri
  + Cate prezentari ar intra intr-o sesiune?
  + Persoane + prezentari
- stabilirea calendarului
  + Timpul saptamanii sau weekend?
- alegera unei sali dupa o discutie cu cei din ROSEdu
- inceprea promovarii