[webdev] Reprogramare JavaScript #1

"Ionuț G. Stan" ionut.g.stan at gmail.com
Mon Aug 19 09:25:15 EEST 2013

Ok, vești noi... Aș vrea să fac skip la cursul de anul ăsta (cel puțin).
Sunt destul de ocupat în perioada aia și nu simt că pot să fac față și
la curs.

Dacă chiar nu găsim un înlocuitor până atunci, am să-l țin eu, cu
excepția celui din 26-27 când chiar mi-e imposibil.

Deocamdată n-am o recomandare de înlocuitor cu excepția lui Andrei
Bocan, dar am să mă interesez zilele astea în caz că el nu vrea/poate.

--
Ionuț G. Stan  |  http://igstan.ro