[webdev] Feedback

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Apr 24 13:09:40 EEST 2013

On Apr 17, 2013, at 10:02 PM, Bogdan Bresug wrote:

> Am putea sa mergem in Piranha. :)
>
> Alexandra, daca pot sa te ajut cu ceva, let me know.
>
> Bogdan
>

> Dealtfel din doodle a reiesit ziua de luni, 29 aprilie pentru intalnire.
>
> Aveti vreo preferinta pentru unde sa iesim?

Retrimit email-ul pentru ca aparent nu pare sa fi ajuns pe lista:

"Parte din membrii staff-ului WebDev nu au o parere foarte
buna despre Piranha. Dealtfel, daca tot iesim propun sa
mergem si intr-un loc pe care nu-l cunoastem, cu ocazia
asta mai exploram Bucurestiul. Asa in Piranha am tot fost. :-)

Propun ceva din lista:
http://metropotam.ro/Unde-iesim/Cele-mai-hipsteresti-10-locuri-din-Centrul-Vechi-art6645505449/
http://metropotam.ro/Unde-iesim/Cele-mai-frumoase-10-cafenele-din-Bucuresti-art8236372567/

P.S.: De vreme ce suntem pe o lista ROSEdu am rugamintea
sa pastrati bottom-posting-ul cand dati reply la email. Mersi! :-)

Gabi"

Btw: luni o sa fie prima zi de vacanta, voi nu o sa fiti plecat? Sau ramaneti in Bucuresti pentru intalnire?
Daca vreti putem sa o mutam pentru dupa vacanta.