[webdev] Impartire WebDev in cursuri separate

Constantin Alexandru Tudorica tudalex at rosedu.org
Mon Apr 15 09:46:43 EEST 2013

On Monday, 15 April 2013 at 09:36, "Ionuț G. Stan" wrote:

> Care ar fi diferența dintre ce a fost până acum și workshop-uri. N-am
> fost la niciunul dintre workshop-urile pe care le-ați organizat anul ăsta.

Diferenta ar fi ca studentii nu sunt obligati sa urmeze tot cursu. Poate unii au cunostinte de backend si vor sa isi imbunatateasca cunostintele de frontend sau poate unii doar vor sa invete un backend nou (cum ar fi ruby). Le permite studentilor mai multa flexibilitatea si in acelasi timp nu mai tinem interview-uri pentru cursuri. Pana acum am organizat evenimentele folosind eventbrite si limitam numarul de locuri la numarul de locuri din sala, era basically first come first served si a venit multa lume (am avut lume si in asteptare pe waiting list).