[webdev] Fall 2012

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Wed Sep 26 11:01:07 EEST 2012

2012/9/26 Dan Serban <dserban01 at gmail.com>:

> Salut Alex,
>
> La hangout-ul de acum cateva luni - cand a fost pusa pentru prima data
> in discutie ideea badge-urilor - au existat niste obiectiuni care
> consider ca merita luate in calcul. S-a pus in acel moment problema
> cine anume va fi cel care acorda badge-uri, si daca nu cumva pot
> aparea nemultumiri printre cursanti legate de posibila subiectivitate
> a acelui "bestower of badges". Am facut o comparatie en-passant cu
> World of USO, unde achievement-urile se obtin printr-un mecanism de
> scoring care este obiectiv masurabil (compararea raspunsului
> [...]

Stai putin,
Se doreste o aplicatie pentru asa ceva ?
Eu ma gandeam sa fie badge-uri reale (stickere pentru cele
majoritatea, eventual si insigne pentru cele mai *web hacker).

pentru student of * -> primesc toti care vin.
pentru fast learner * -> le acorda teacher-ul
pentru expert * -> propun sa le acorde oricine e implicat si observa
ca acel student se descurca foarte bine
pentru teacher * -> cel ajutat sa nominalizeze ca X l-a ajutat si in
functie de ce ajutor i-a oferit prezentatorul +- ajutoarele sa decida
web hacker -> toti care vin la hackaton
distinguished -> se va acorda pe baza unui sistem de scoring stabilit
pentru evaluarea proiectelor.

Daca au fost aduse in discutie alte argumente pe care nu le vad let me know.

Sistemul de la WoUSO nu e utilizabil aici pentru ca acolo exista
variante de raspuns.

Alexandru - George Burghelea