[webdev] Fall 2012

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Wed Sep 12 10:15:25 EEST 2012

Salut,

Am observat ca pe lista cealalta intreaba cineva cand incep
inscrierile pentru fall 2012 WebDev.
Propun afisarea unui mesaj scurt si la obiect pe pagina principala
dedicata cursului, care sa le semnaleze celor interesati faptul ca au
inceput pregatirile + ceva repere temporale.

Apropo de asta, in ce stadiu sunt diversele initiative pe care am
vorbit ca le punem in practica pentru fall 2012? In ceea ce ma
priveste pot spune ca progresez bine cu materialele pentru cursul #5.

Cine crede ca e o idee buna sa mai organizam un hangout in urmatoarele
doua saptamani sa lase un +1 aici si ma ocup eu sa creez Doodle.

-Dan