[webdev] Invitație susținere prezentare despre tehnologii web

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Sun Oct 21 23:21:37 EEST 2012

Bună

Evenimentul Computer Science for High School [1] susținut de ROSEdu,
la inițiativa lui Daniel Rosner, și finanțat printr-un grant Google va
avea loc peste 2 săptămâni în facultate (perioada 29 octombrie  - 2
noiembrie). El constă în aducerea unui grup de elevi de clasa a 11a
(12 elevi pe partea de software, și 12 elevi pe partea de robotică) ce
vor avea parte de prezentări și workshopuri în care vor învăța mai
multe despre ce înseamnă Computer Science.

În ultima zi a programului (vineri, 2 noiembrie), conform planului de
la [1], ne-am propus să le prezentăm celor de pe ramura de software
noile tehnologii web. Mai exact, vrem să le arătăm lucrurile fun ce
pot fi create în HTML5 și CSS3. Având în vedere că sunt destul de
tineri, nu vrem să intrăm în detalii tehnice. Planul este următorul:
prezentatorul dezvoltă un mic schelet împreună cu elevii iar aceștia
îl vor dezvolta în continuare individual.

Ne-ar face mare plăcere dacă comunitatea Webdev ne-ar putea ajuta cu
susținerea acestei prezentări. Ar trebui să dureze întreaga zi (între
orele 9 și 17, cu pauză de masă) dar nu trebuie să fie aceleași
persoane prezente pe tot parcursul zilei.

Eu și Mariana (cc) așteptăm un mail din partea celor ce sunt
interesați să ne ajute.

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/18WADxGWnxonxkEIB3qDoo2rqxoTzJ05ko5qInw8h9a0/edit

Mulțumim!
 Camelia