[webdev] Badge

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Oct 19 11:54:36 EEST 2012

> Ok. Atunci propun sa le dam badge de sql primilor 3.
> Iar pentru git mai supravechem putin. Ok ?

Eu consider ca doar Nichita si inca o persoana merita badge-ul de "SQL
Fast Learner".
Din pacate nu pot spune cu certitudine cum se numeste cealalta
persoana fiindca deocamdata nu fac 100% asocierea nume-oameni.
Dar in timp ce explicam niste concepte de arhitectura informatiei dupa
ce terminasera ei tutorialul, cineva a recunoscut corect un pattern de
gandire aplicabil 1-la-1 de la tutorial la ce explicam eu acolo.
Eram in valtoarea unui rationament in momentul respectiv, de-asta nu
prea mai tin minte despre cine e vorba, dar era cineva care statea in
stanga-spate.
Dar cel mai bine ii intreb maine pe ei.