[webdev] Badge

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Oct 19 11:29:52 EEST 2012

As it happens, avem o metoda obiectiva de a masura cine s-a descurcat
cel mai bine la partea de SQL. La sfarsitul tutorialului, ei au gasit
link catre un Doodle[1] unde se inscriu in momentul in care au
terminat.

Nu se observa din Doodle, dar Nichita Zloteanu a terminat tutorialul
de SQL cu *muuult* inaintea celorlalti (dupa 30 de minute, restul on
average cam dupa o ora).

Acest Doodle este singura metrica pe care o am la dispozitie, nu le-am
testat in niciun fel cunostintele - nu a fost timp.

La Git nu am remarcat pe nimeni in mod deosebit, la HTTP tot asa -
correct me if I'm wrong. Pentru HTTP oricum ramasesera doar 40 de
minute la sfarsit, chiar nu avea cum sa se distinga nimeni.

[1] http://doodle.com/cayn4byuz3d9czgw