[webdev] Hackaton Adobe 3 noiembrie si 15 decembrie

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Oct 17 13:52:38 EEST 2012

On Oct 17, 2012, at 1:48 PM, Dan Serban wrote:

> Cred ca ar trebui intrebati cursantii daca pot veni cu laptop-urile,
> si daca au Linux pe laptop-uri.

Intr-adevar ar putea sa fie o problema daca sunt mai multi cursanti care nu au laptop-uri
(desi sunt sanse destul de mici sa se intample acest lucru).

Cat despre Linux, nu e neaparat sa aiba instalat daca vom avea masina virtuala.

Cel mai bine purtam cu ei o discutie sambata si stabilim cum vor sta lucrurile.