[webdev] Intrebari interviuri

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Oct 10 23:15:42 EEST 2012

On Oct 10, 2012, at 11:10 PM, Dan Filimon wrote:

> Sunt de acord cu precizarea că totuși trebuie să aibă un minim de
> cunoștințe de Linux respectiv POO.
>
> De-acord, nu îi punem să facă vrăji prin consolă, dar trebuie să fie
> comfortabili cu ea; cât despre POO, nu m-aștept să știe toată
> terminologia cu clase abstracte, interfețe, design patterns, etc. dar
> trebuie să știe ce e o clasă, ce e o instanță, minimul.

Eu propun ca cei de anul 1 ar trebui luati doar daca sunt intr-adevar buni,
in sensul ca sunt deja utilizatori Linux de ceva timp + inteleg concepte de POO.
(e ok daca nu stiu de design patterns, dar in rest cred ca ar trebui sa stie).

Ideea e ca doar pentru ca sunt anul 1 nu ar trebui sa le acordam status preferential.