[webdev] Lista interviuri

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Tue Oct 9 21:53:36 EEST 2012

On Oct 9, 2012, at 9:46 PM, Andrei Petre wrote:

> Trimite-mi mie lista de mail-uri + mesajul de trimis si le retrimit eu
> acum. Voi folosi mail-ul tau de @rosedu ca sa te contacteze pe tine
> inapoi, tu ai doodle-u facut :)

Sure, mersi frumos. Nu conteaza pe cine pui la from, doar sa fie o adresa
la care ei sa poata raspunde.

Lista de studenti (i-am pus inclusiv pe cei care s-au pus pe lista de interviu):

vlad3m at yahoo.com
sirbunicolaecezar at gmail.com
bodyemthemaster at yahoo.com
bogdan.stirbat at gmail.com
mariancvrt at gmail.com
edi_manoloiu at yahoo.com
gilma.andreea at yahoo.com
alecsandra.sandulescu at gmail.com
full.vladd at gmail.com
pajarcu.petre at gmail.com
lungu.andra at gmail.com
andreidraga at yahoo.com
julian.stana at gmail.com
zlot.nichita at yahoo.com
parcalabescu_maria at yahoo.com
kev0r at yahoo.com
blackbird914ever at yahoo.com
vlad.dudu2012 at gmail.com
badescunicu at yahoo.com
cristi_enter1993 at yahoo.com
bogdan.bresug at gmail.com
tache.razvan18 at gmail.com
mihaialin at wildmedia.ro
sandulescu_dragos at yahoo.com
razvan.florin.gheorghe at gmail.com
trifan.alex.criss at gmail.com
mariusik1one at gmail.com
florin.virdol at gmail.com

Mail-ul este:

"Salut,

In primul rand, multumim pentru faptul ca ai fost interesat si te-ai inscris la WebDev!

Din pacate la acest curs avem locuri limitate si de aceea te invitam la un interviu de maxim
jumatate de ora in sala EG106c ca sa ne spui mai multe despre tine si despre motivatia ta
asupra acestui curs. Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii intr-un interval orar pe acest doodle:

http://doodle.com/m7fvmrtf42nh7rtn

Ca si tipuri de intrebari, asteapta-te la:
- Bash + intrebari generale despre Linux
- Cunostinte foarte basic de networking (cum functioneaza comunicarea client - server, ce e un IP, etc.)
- Programare orientata pe obiecte (aspecte teoretice)

Dealtfel, daca ai orice fel de intrebari, ma poti contacta pe adresa de pe care ai primit mail-ul (sau pe cea din footer).

Multumim din nou si te asteptam!

--
Gabriel Voicu
"

Daca apar probleme, da-mi te rog un semn.

Mersi,
Gabi