[webdev] Lista interviuri

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Tue Oct 9 21:17:06 EEST 2012

Asta a fost regula si anul trecut, pentru ca noi sa stim exact cand pot ei sa vina,
asa daca ne-ar fi trimis mai multe intervale ar fi creat confuzie
si ajungem la aceeasi chestie aiurea ca acum
(unii au primit mail in spam si trebuie sa le dau eu SMS-uri).

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665