[webdev] Interviu maine, WebDev

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Oct 8 21:37:15 EEST 2012

On Oct 8, 2012, at 20:56, Andrei Petre <p31andrei at gmail.com> wrote:

> Nu s-au stabilit toate interviurile cu cei inscrisi? Este un
> spreadsheet pe undeva cu asta? Totodata, e un set de intrebari
> stabilite, cele de anul trecut poate?

Nu s-au stabilit inca toate interviurile pentru ca nu s-au inscris toti studentii.

Studentii si-au pus orele in care vor sa mearga la interviu intr-un doodle facut de mine, numai ca nu stiu cum sa-i dau share, daca stiti voi cumva, sa-mi spuneti si mie va rog. :-))

Intrebarile raman mainly cele de anul trecut, adica intrebari de bash, Linux, retelistica foarte basic (explicare modelul client server, de ce avem nevoie de IP, etc), POO.