[webdev] Promovare

Răzvan Botea razvanb at rosedu.org
Mon Oct 8 19:04:56 EEST 2012

2012/10/8 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> La mate info de anul acesta toti studentii de anul 3 fac programare web in Ruby on Rails, curs in programa scolara, asa ca nu stiu cat interes ar avea.

RoR la mate-info? Wow... Noi ramanem in urma deja. Abia in anul 4 un
curs de web devel, unde exista un singur curs de framework MVC in PHP,
mda.

Factorul decisiv care a contat in numarul mic de participanti a fost
timpul extrem de mic in care s-a facut advertising + perioada
nepotrivita (inceput de an). Data trecuta aveam si slide pe
monitoarele din EC. Eu zic ca cea mai buna metoda e cu foi direct,
lipite pe usi, puse pe diferite locuri, etc.