[webdev] Promovare

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Oct 8 18:29:54 EEST 2012

La mate info de anul acesta toti studentii de anul 3 fac programare web in Ruby on Rails, curs in programa scolara, asa ca nu stiu cat interes ar avea.

Acum sincer nu stiu cat e vorba de interes, cat (zic eu) tine si de promovare. Anul trecut au fost aproximativ 55 de studenti inscrisi, anul acesta nu am atins nici jumatate din anul trecut.

Pe de alta parte, propunerea ta este una foarte buna, ar trebui trimise mesaje de promovare si in alte surse, propun Automatica si FILS.

Guys, voi cunoasteti lume acolo?

Gabriel Voicu
Email: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi