[webdev] Planificare interviuri

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sun Oct 7 19:33:27 EEST 2012

> Ideea era ca anul trecut i-am filtrat pe cei mai buni ca sa nu-i mai chemam
> la interviu. Facem la fel si anul asta? Din cati am vazut, doar 2 ar fi
> overrated.

M-am uitat peste ce au scris candidatii despre ei insisi.
Personal, daca ar fi sa aleg dintre cele doua extreme: un candidat
supracalificat (care a mai lucrat de exemplu in PHP dar nu a lucrat
niciodata in Ruby) versus un candidat fara experienta web dar si fara
dexteritate la scris cod (cum a fost Andu semestrul trecut), as alege
candidatul supracalificat.