[webdev] Planificare interviuri

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Thu Oct 4 00:35:39 EEST 2012

On Oct 3, 2012, at 6:41 PM, Alexandru - George Burghelea wrote:

> Da.

Aaaa, nu prea pot sa fac acel doodle pentru ca nu a completat toata lumea cand poate sa tina interviurile.

Mai sunt si alte persoane in afara de cei de pe lista actuala care vor putea sa tina?

In acelasi timp, Dan, Claudia, am rugamintea sa va treceti si voi cand puteti sa tineti interviuri, dupa care o sa trec si eu,
pentru ca eu am un orar cat de cat mai flexibil.

Gabi.