[webdev] Hangout prezentatori

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Tue Oct 2 19:22:35 EEST 2012

On Oct 2, 2012, at 5:40 PM, Dan Serban wrote:

> Da.

Super, multumim mult Dan!

In acelasi timp, ma gandeam ar merge o scurta de tot prezentare a ceea ce inseamna HTTP si in primul curs.
Practic ei vor folosi notiunile astea atat la cursul de HTML/CSS, cat si la cel de Ruby.

Voi ce parere aveti?

> Arata OK. In alta ordine de idei, eu de-abia acum observ: hackaton-ul
> de final este doar de o zi? Inseamna ca studentii vor continua lucrul
> la proiectul inceput la midterm hackathon. Asta e intentia, nu?

Sincer nu ne-am gandit la asta. Vad 2 posibilitati aici:

- Vorbim cu studentii si ii intrebam cum vor
- Facem de 2 zile :-)