[webdev] Hangout prezentatori

Andrei Maxim andrei at andreimaxim.ro
Tue Oct 2 12:14:42 EEST 2012

La mine a aparut ceva in ultimul moment si nu pot veni vineri, in ziua in care mai toata lumea e disponibila.

Singura chestie pe care as fi dorit sa o zic la intalnire e ca poate ar fi mai bine ca Dan sa faca acel curs de model inaintea celui de View si Controller, mai ales daca va discuta mult de TDD.

Andrei Maxim