[webdev] Site CDL 2013

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Nov 30 19:55:13 EET 2012

>@Dan Serban
>
>Ce se intampla daca unii cursanti vor sa contribuie la noul design CDL dar
>deja sunt inscrisi la unul din proiectele existente la WebDev ?

Asta e intrebare dificila.
Mi-e teama ca daca nu facem redesign-ul respectiv la hackaton, acel
proiect nu va fi gata pana la deadline-ul anuntat (CDL e o comunitate
la care tin foarte mult).
Avem de-a face cu un proiect care, odata realizat, satisface o nevoie
reala a unei comunitati reale (CDL), spre deosebire de celelalte
proiecte care sunt "inventate", more or less. Cineva care opteaza
pentru realizarea proiectului "Grand Redesign of CDL Website" si-l
poate trece apoi in portofoliu, si stim cu totii cat de important este
portofoliul pentru un web professional.

It's a question of priorities.