[webdev] Site CDL 2013

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Nov 30 15:44:34 EET 2012

Salut,

Da, ne-ar placea, dar din pacate noi nu prea avem cunostinte de design, ci doar de programare (daca va uitati la site-ul nostru [0], tot un wiki avem).

In principiu ce am putea face ar fi sa facem un hackathon de un weekend in care sa facem site-ul si pentru CDL si pentru WebDev si in care sa incercam
sa atram intr-un fel sau atlul web designeri.

Any other ideas? :-)

[0] - www.webdev.rosedu.org

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com