[webdev] Midterm feedback summary, final hackathon Doodle

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Tue Nov 27 19:19:44 EET 2012

Salut,

Am creat un sumar al raspunsurilor cursantilor la formularul de
feedback, ping me privately if you want a copy.

Pentru hackaton-ul de final de curs au fost propuse 5 proiecte, dintre
care 4 sunt la adresa cunoscuta. Al 5-lea proiect este un joculet
multiplayer HTML5 backed by Node.JS despre care mi-au zis doi cursanti
ca vor sa-l faca impreuna, dar nu mai vor sa primeasca pe nimeni
altcineva in echipa lor. Deci am convenit impreuna cu ei ca acel
proiect sa nu fie advertised pe Doodle.
Voi crea eu Doodle-ul cel tarziu pana vineri. Daca exista obiectiuni,
by all means, state them.

-Dan