[webdev] Mentori hackathon

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Nov 19 20:01:13 EET 2012

Scuze, nu am explicat pentru ca am crezut ca toata lumea stie care sunt atributiile unui mentor.

Inainte de hackathon sunt propuse idei de catre studenti, prezentatori si/sau membrii din echipa de organizare. Inainte de hackathon se aleg cele mai interesante N idei, unde N este egal cu numarul de mentori, iar fiecare mentor e asignat unei idei (pe baza preferintelor).

Responsabilitatea unui mentor este de a ajuta studentii sa duca la indeplinire un demo al aplicatiei in cele 2 zile, explicandu-le ce n-au inteles de-a lungul cursului.

Gabriel Voicu
Email: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi