[webdev] Formular de feedback

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Mon Nov 5 13:45:19 EET 2012

>Am putea sa punem inca o sectiune pentru fiecare sectiune cu ceva gen "Cat
>de interesat ai fi sa inveti mai multe despre acest subiect?" deloc ...
>foarte ?

Am adaugat aceasta intrebare suplimentara doar la sectiunea [Ruby]
avand in vedere ca am vorbit despre asta la hackaton si am un
commitment din partea ta ca daca se arata multa lume interesata de a
invata lucruri in plus despre Ruby, tu le vei furniza in mod regulat
exercitii si le vei acorda suport.

Pot sa mai adaug intrebarea propusa si la alte sectiuni, no problem,
dar as vrea sa am mai intai commitment-urile corespunzatoare aferente
fiecarei sectiuni, din partea prezentatorilor respectivi.