[webdev] Formular de feedback

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sun Nov 4 13:04:58 EET 2012

Salut Dan,

Multumesc mult pentru initiativa si in acelasi timp tin sa multumesc si mai mult din partea tuturor
pentru efortul pe care l-ai depus in pregatirea materialelor de la hackaton!

Despre formularul de feedback, m-am uitat peste el si mi se pare ca e foarte bun! Imi place faptul
ca desi sunt mai multe intrebari, nu le-ai pus obligatorii pe toate, fapt care n-o sa-i sperie pe studenti
si il vor completa.

In acelasi timp, am incercat sa mai obtin si eu feedback "la cald" de la cativa studenti iar raspunsul lor
a fost majoritar unul pozitiv. Am mai primit nu singur feedback care a spus ca a fost destul de usurel,
dar cel care mi-a dat comentariul oricum a terminat printre primii.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: +40 726 283 665