[webdev] [WebDev] Post-Performance Analysis

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Tue May 1 14:14:58 EEST 2012

> Eu unul votez pentru ceva intern si rezultatele la final.

Internal discussion it is then.
Incep eu.

Printre lucrurile pe care le-am propus in diverse discutii cu diversi
oameni la diverse momente de timp sunt:
1)
Faptul ca ne trebuie neaparat un appliance cu RVM + toate gem-urile
gata instalate si ready to go; de preferinta si cu un PostgreSQL gata
instalat si initializat, pentru ca dezvoltarea sa aiba loc pe acelasi
tip de baza de date pe care va rula mai tarziu aplicatia si in
productie.
Appliance-ul poate fi de exemplu un CrunchBang sau un ArchBang (sau
orice altceva lightweight) instalat intr-un VirtualBox, sau poate fi
un chroot (caz in care ne trebuie ambele variante, pe 32 si pe 64 de
biti)
2)
Faptul ca este necesara intreruperea cursului dupa ce s-a prezentat
partea de View+Controller si organizarea unui "midterm hackathon" de 4
ore pentru consolidarea cunostintelor acumulate pana in acel moment,
implementand un proiect cu fake persistence pe baza de session
variables.
Se uita foarte multe lucruri pana la hackaton-ul final.
3)
(Dis)connectivity preparedness
Faptul ca este necesara pregatirea din timp a unui plan de actiune
pentru cazurile cand "pica netu' :D". Cred ca ne trebuie minim un
router + access point ca macar intre noi si cursanti sa putem
transfera fisiere.

-Dan