[webdev] Proiect WebDev la HackDay

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Tue Mar 20 21:55:16 EET 2012

Salut,

Sambata este ROSEdu HackDay[0], si cred ca este o idee buna sa-i
incurajam pe cursantii de la WebDev sa participe la acest eveniment
oferindu-le un proiect la care sa le placa sa lucreze.

Eu am deja o idee cam ce fel de proiect le-am putea oferi, si vin cu
propunerea asta dupa ce am interactionat cu ei in pauzele de la curs
si la socializare in Piranha.
Din cate imi dau eu seama, genul de aplicatie web la care le-ar placea
sa lucreze are doua caracteristici:
1. User experience sa fie axat din start pe touchscreen devices
(foarte putini dintre cursanti viseaza sa creeze aplicatii pentru
ecrane mari, si pentru paradigma de interactiune tastatura+mouse).
2. Aplicatia sa fie intensely social (niciunul dintre cursanti nu
viseaza sa creeze un line-of-business application in care intra un
contabil in fiecare dimineata sa ruleze un raport cu vanzarile din
ziua precedenta).

Propunerea de mai jos este un rehash al unei idei de-a lui Eric
Florenzano (core developer la Django) de acum vreo doi ani.

Deci iata propunerea:
Se da un grup de vreo 30 prieteni carora le place sa iasa in oras
impreuna in fiecare seara.
Se da de asemenea o aplicatie web touchdevice-friendly numita "Start The Dark".
Oricare dintre membrii acestui grup are posibilitatea de a intra in
aceasta aplicatie de pe telefonul mobil si de a propune grupului "unde
sa iesim in seara asta" (limitare: o singura propunere / zi /
participant).
Fiecare propunere are atasat un buton numit "Vin si eu!", iar
participantii pot rasfoi (cu o succesiune de gesturi swipe) in fiecare
seara lista de propuneri si alege ce activitati le plac.

Tehnologiile pe care le vom utiliza:
- Sencha Touch 2.0 pentru front-end [1]
- Sinatra+ActiveRecord pentru back-end

Daca vi se pare si voua OK propunerea de proiect, cross-postez acest
mesaj pe Google Groups pentru cursanti.

[0] http://hackday.rosedu.org/
[1] http://www.sencha.com/blog/announcing-sencha-touch-2