[webdev] WebDev are nevoie de VOI!

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sat Jun 30 12:38:59 EEST 2012

Eu voi tine prezentarea a doua de la capitolul MVC (cea de ActiveRecord).
Accentul va fi pe exercitii, cu intercalari de segmente scurte de
prezentari cu slide-uri.
Cursantii vor dezvolta de la zero mai multe exemple urmand abordarea
"TDD like you mean it".
Ca framework de testare pentru Ruby preferinta mea este RSpec. Aici
insa trebuie sa ne punem de acord toti trei (Andrei Bocan, Andrei
Maxim si cu mine) ca RSpec este cea mai buna alegere (parerile
voastre?), si de asemenea ca trebuie sa impunem disciplina "TDD like
you mean it" / red-green-refactor pe parcursul tuturor exercitiilor
care au legatura cu Ruby.

Ar fi super daca si pe partea de JavaScript am reusi sa impunem
disciplina TDD (la latitudinea lui Ionut).

-Dan

P.S. Off-topic: ti-am trimis acum ceva vreme episodul 7 din WebDev
podcast ("JavaScript 2") - gentle reminder sa te ocupi de el :D