[webdev] Intalnire WebDev

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sun Jun 24 11:56:26 EEST 2012

Salut tuturor,

Astazi ne-am intalnit pe Skype si am atins urmatoarele puncte:

- Decernarea premiilor de la Eloquentix + Eau de Web se va face la o iesire in oras, va face Alex Burghelea un doodle in care sa stabilim ziua (va fi saptamana cealalta)
- Vom alege 12 - 15 studenti pentru curs
- Cursul va avea 9 saptamani de pe 20 octombrie pana pe 15 decembrie (pe 15 decembrie va fi hackatonul)
- Nu stim daca vom putea face hackatonul de la mijloc pentru ca nu vom avea timp destul (in intervalul 20 octombrie - 15 decembrie)
- Va fi un format standard al prezentarilor (cel mai probabil dintre deck.js si impress.js)
- Prezentatorii vor ramane aceeasi, mai putin in cazul prezentarii de Model pe care o va sustine Dan Serban (daca mai poate/doreste asta)
- Ar trebui sa se povesteasca despre Git si alte chestii introductive in primul curs (si eventual sa se mai scada explicatiile de HTTP)
- Vorbisem cu un un manager de la Hostway despre WebDev si a fost entuziasmat cand a auzit, dar momentan nu credem ca ei ar avea cu ce sa ne ajute (poate doar daca Google nu ne mai ajuta cu bani)

Mentionez ca deciziile luate sunt doar estimative si ar mai trebui dezbatute in intalniri viitoare.

Numai bine!

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi