[webdev] JavaScript noob question

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Thu Jan 26 13:20:57 EET 2012

On Jan 26, 2012, at 11:11 AM, Ionuț G. Stan wrote:

> http://stackoverflow.com/questions/9015836/why-doesnt-javascript-need-a-main-function
>
> Nu știu cum sunt cei ce vor veni la curs, dar ăsta e genul de întrebare la care eu nu m-aș fi așteptat. Am postat-o aici doar ca un exemplu că anumite lucruri care par evidente pentru cineva cu experiență, s-ar putea să nu fie așa pentru un începător.

Good point! In orice caz, nu stiu daca te-a anuntat cineva, dar studentii de la curs vor avea deja o mica experienta in limbaje de scripting (se face bash in anul 1, si Octave - similar cu MatLab - in anul 2 semestrul 1), asa ca sunt destul de sigur ca vor intelege conceptul de scripting destul de repede.

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665