[webdev] planul meu de prezentare

Silviu Postavaru silviu.postavaru at me.com
Wed Jan 25 08:34:53 EET 2012

1. Totul este munca hands on. Se va intrerupe cateodata ca sa explic eu niste concepte in rest, deoarece totul este foarte vizual, este absolut necesar calculatorul.

2. Sass-ul nu este prea devreme. Sunt 4 chestii in plus fata de css care mareste productivitatea de multiple ori. Dureaza doar 10 minute introducerea si cred ca, in acest moment, nu poti face front-end calumea fara sass.

Daca mai aveti intrebari, pot detalia planul mai mult. Am incercat sa tin scheletul cat mai flexibil pentru orice aplicatie doriti voi sa o construiti cu ei. Ceea ce sunt sigur este ca, la finalul celor 3 ore, vor avea UI-ul cat de cat pregatit pentru restul cursului.

Ei vor primi si un hand-out cu ce voi explica plus code samples pentru fiecare etapa si UI-ul final. Adica chiar daca raman in urma sau nu le place partea de front-end, o sa aiba tot ce e necesar pentru etapele urmatoare din proiect.

--
Silviu Postavaru
http://bellowingandgroaning.com